Адресна методична допомога деокупованим ТГ та громадам, де велися активні бойові дії
27 листопада вчителі початкових класів Гонтарівського ліцею взяли участь у науково-практичному вебсемінарі «Особливості організації освітнього процесу в початковій школі. Подолання освітніх втрат і розривів» (у форматі Zoom-конференції), який був проведений методистами Центру громадянського виховання КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти» в межах адресної методичної допомоги деокупованим ТГ та громадам, де велися бойові дії.
У ході семінару було розглянуто особливості організації освітнього процесу в початковій школі у 2023/2024 н.р., актуалізовано питання освітніх втраті розривів та шляхи їх подолання; була приділена увага удосконаленню навичок використання онлайн-ресурсів в освітньому процесі.
Вчителі отримали науково-методичну допомогу з питань реалізації діяльнісного підходу в початкових класах НУШ. 29 листопада 2023 року» в межах адресної методичної допомоги деокупованим ТГ та громадам, де велися бойові дії, для вчителів історії, правознавства та громадянської освіти методистом Центру методичної та аналітичної роботи КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти» Сідорчук В.П. було проведено онлайн-семінар за темою «Актуальні питання суспільствознавчої освіти у 2023/2024 н.р.» (у форматі Zoom-конференції).
Під час заходу вчителі Гонтарівського, Старосалтівського та Хотімлянського ліцеїв отримали методичну допомогу щодо актуальних питань вивчення суспільствознвчих предметів у 2023/2024 навчальному році, з’ясували інструменти для подолання освітніх втрат і розривів з історії, правознавства.
30 листопада методистом Центру громадянського виховання КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти» Панасенко А.В був проведений вебсемінар для вчителів Захисту України за темою «Особливості формування ключових компетентностей на уроках предмета «Захист України» (у форматі Zoom-конференції).
Під час заходу були розглянуті питання формування ключових компетентностей здобувачів освіти на уроках предмета Захист України; проаналізовано особливості військово-патріотичного виховання молоді в аспекті сучасності як один із перспективних напрямів розвитку громад; вчителі ознайомились з методами реалізації компетентнісного підходу під час викладання предмета «Захист України» в умовах дистанційного навчання, отримали рекомендації щодо використання цифрових сервісів на уроках предмета «Захист України» та в позаурочний час. Вчителі вдячні за надану методичну допомогу, слушні поради.