Для використання у роботі
Критерії оцінювання стану підручників
Для визначення стану підручників при оглядах та конкурсах, а також при одержанні з бібліотеки і при поверненні в бібліотеку застосовувати такі оцінки:
«5» — відмінний — підручник, який був у користуванні, але не має пошкоджень і помарок;
«4» — добрий, який має незначні пошкодження або помарки, але придатний для користування;
«3» — задовільний — має пошкодження і помарки, але придатний для користування;
«2» — незадовільний — має значні пошкодження і помарки і не придатний для користування.
Єдині вимоги щодо використання і збереження підручників затверджені педагогічною радою школи.
Щоб книга і підручник служили довго, учні повинні виконувати такі рекомендації:
- дбайливо поводитися з пiдручниками і книгами;
- при отриманнi пiдручникiв з бiблiотеки переглянути їх, і якщо підручник має незначні пошкодження, відремонтувати його;
- вci одержанi пiдручники тримати в обкладинках або обгорнути папером;
- зробити закладки до підручників;
- користуватися пiдручником так, щоб не було соромно передати його молодшим товаришам (не перегинати палітурку підручника, не загинати аркушів і кутів сторінок, не класти в книгу сторонніх предметів, не робити ніяких поміток);
- якщо пiдручник загублений або зіпсований учнем, повернути до бібліотеки такий самий або замiнити іншим, визнаним бібліотекою рiвноцiнним за змiстом і вартістю.